Agencje reklamowe typu full service

Najbardziej popularne są agencje typu full service, gdyż oferują one kompleksowe oddziaływania na konsumentów. Agencje te, według Amerykańskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych świadczą następujące usługi:

  1. Analiza produktu przeprowadzona w celu określenia jego zalet i wad oraz relatywnej przewagi nad wyrobami konkurencji.
  2. Analiza obecnego i potencjalnego rynku zbytu dla danego produktu.
  3. Rozważanie możliwych do zastosowania kanałów dystrybucji i metod sprzedaży.
  4. Badanie dostępnych mass mediów, które mogą być wykorzystane do przekazania komunikatu reklamowego.
  5. Sformułowanie całościowego planu kampanii reklamowej.
  6. Realizacja kampanii reklamowej polegającej na:

– przygotowaniu ogłoszeń prasowych, plakatów, reklam telewizyjnych, spotów radiowych itp.,

– zakupie miejsca w prasie i czasu w TV lub radiu,

– technicznym przygotowaniu materiałów reklamowych,

– sprawdzeniu czy dane komunikaty rzeczywiście pojawiły się w mediach.

7. Współpraca z działem sprzedaży (marketingu) zleceniodawcy.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: